Merhabalar o kadar çok sinirlerim bozuldu ki bugün bebeğim 6 ay 14 günlük bugün ne olduysa sütünü içmiyor açlıktan ağlıyor biberonu verince eliyle itiyor ağzına almıyor. Aç olduğundan da eminim yoğurt verdim yedi ama onun öğünü süt onu içmesi lazım asla içmiyor tv açayım bi dedim onu açınca içti bu defada sen sinirlendim madem içiyorsun kapattım tvyi geri içmeyi bıraktı bu saat oldu sinirden psikolojim bozuldu başına gelen var mı