Defnem20 Kızlar 2 gün önce sezeryan oldum spinal ile ama baş ağrım bir türlü geçmedi normal mi ya çok şiddetli ağrıyor korkuyorum başka bir şey mi oldu ki acaba diye
gencmom_ Defnem20 dogumdan hemen sonra kahve içseydiniz keşke hemen nescafe için ben içtim gram baş ağrısı çekmedim
Deletedmom_79 Defnem20 yok her vücut farklı elbet arkadaşın dediği gibi bol su bol kahve ekstra olarak 4 ya da 6 saatte bir parol içebilirsin
Atssssss000 Defnem20 yok canim korkma normal ben basimi duvarlara vuruyodum artik valla bol kahve bol su bide apranax kullaniyodjm ben ama sen yinede doktoruna sor
Kizbebekannesii Defnem20 bana hemşire sezeryan esnasında kafanı sağ sol yapma sonra baş ağrısı çekersin dedi der demek hiçbir yere cevirmedim 😂😂😂 ağrım da olmadı şükür
Defnem20 Kızlar çok sağolun evet bugün sadece bir bardak Nescafe ve 1 .5 ltre ancak şu icebildim sanırım onun da etkisi vardır umarım öyledir ben de gecmeyince 3 gün oldu çünkü korkmaya başladım
bebeklipanda Defnem20 bana bol su ve Türk kahvesi içmenin yanı sıra ayakta kalmaman lazım da demişti doktor baş ağrısı olmaması için. Sadece ilk günler etkili oluyor sanma, haftalar sonra bile etkisi devam ediyor uzun ayakta kalınca baş ağrısı çekiyorum hala
Limonsekeri Defnem20 Türk kahvesi nescafe bitter çikolata bol su bide ağrı kesici parol kullanabilirsin
bebeklipanda Defnem20 doktorun dediği gibi yani ayakta kalınca baş ağrısı yapıyor ne diyeyim Allah şifalar versin ben de ayakta kalınca baş ağrısı ve iğne deliklerini hissediyorum. Beni uyuşturabilmek için 20den fazla kez iğneyi batırdılar yerini bulamadılar o yüzden şimdi yorulunca hepsi birden acıyor.
Defnesa Doğumdan sonra doktorum filtre kahve iç demişti yene içme serbest olduktan sonra ve bol su hastanenin altında Starbucks vardı 2 büyük boy filtre kahve içtim hiç baş bel ağrım flan olmadı keşke hemen doğumdan sonra icseydin narkozu atamamısın