merhaba kızlar şu bilinen kooperatifin sütünü aldım güzel açık süt satan bir yer keşfedene kadar çocuğum ek gıdaya geçecek ondan yoğurt yapayım dedim poşetin içinde olan hazır sütünden. Yoğurt makinesi kullanıyorum ilk yaptığım da olmadı, süt hafif katılaşıp kavanozların üstüne çıkmış altındada su vardı. Beceremedim dedim, eşim de bunlar günlük süt olabilir o yüzden aldığın gibi kullanmalısın belki de dedi. Onu limon ve sirke yöntemi ile kestirip lora çevirmeye çalıştım ama bir türlü kesilmedi heba oldu gitti. Neyse bir daha aldım. Bu sefer aldığım gibi kullanmak için gerekli sıcaklığa gelmesi adına ocağa koydum daha koyar koymaz kesildi, şok oldum. Tarihinde falan geçme yok, kesilince mecbur biraz limon sıktım ve sirke ekledim. Lor yapmaya çalışacağım yoksa Buda heba olacak. Neden olur ikidir bozuk süt mü gönderiyorlar acaba ilkinde benim hatam diyordum ama ikincisinde süt ısıtıldı diye kesilmez ki