Meltem_kartal Kızlar doktorumuzla konuştuk anne süttü almadığı için ek gıdaya başlıycam ama günde kaç öğün vermem laızm zaten yayımlar yaptırıyordum bir aydır ve neler vermeliyim tavsiye verin bacınıza lütfen:(
Mervetnl Meltem_kartal bizim yeni Başladı tadımlar ilk hafta meyveyle başladık (bebeğim alerjik) eğer sorun olmazsa 2. Hafta bir öğünü meyve olucak ve o hafta sebze tadımı olacak eğer sorun olmazaa 3. Hafta 1 öğün meyve 1 öğün sebze olacak sonra kahvaltı tadımı sorun olmazsa 1 öğün meyve 1 öğün sebze 1 öğün kahvaltı şeklinde ilerlicez 😌 Karışık oldu biraz ama 😅
Alyakbr Meltem_kartal ilk tadım şeklinde az az patates havuç kabak yoğurt gibi 3 gün kuralı alerjisi varmı diye sonra çoğaltarak ilerlersiniz meyve tadimı
aysecikm Meltem_kartal bizde 4 ayda başladık önce daha çok sebzeleri oneriyolar meyvelerle başlarsanız onlar daha cazip gelir tatlı oldukları için başka şeyleri kabul etmeyebilir ben yoğurt patates kabak brokoli diye devam ettim hergun birini verdim bı hafta birer ikişer tatlı kaşığı sonra bu sebzelerin hepsini karıştırıp çorba şeklinde ama küçük olduğu için bir öğün verseniz ilk zamanlarda yeter birden çok vermeyin ağır gelebilir