Yasooo-1 Hem anne sutu hem mama verıyorduk. 5 gun kaka yapmadı ve 5.gun aksam ıkınmaya basladı cok aglıyordu doktor bısey yapmayın normal dedı ama aglamasına dayanamayıp fitil kullandık. Hemen yaptı ve cok rahatladı
canimmmoglummm Yasooo-1 Benimde bebeğim 2 aylık 2 gündür kakasını yapmıyor anne sütü ve mama veriyorum hangi fitili kullandınız acaba
Melike-emirasaf SibelBulut lavman yapmayın ya daha minicik en son çare olarak düşünün anne sütü alıyorsa 7 güne kadar normal canim kaka yapamaması sütün yariyordur benide fitil lavman vs yapma çünkü bağırsak tembelliği yapıyor eğer acillik bişey olursa doktor yapsın