Anneler öncelikle merhaba,
Bugün tam bir aylık olduk. Aklıma takılan sorular var yardımcı olursanız sevinirim. Benim oğlum uyanık kaldığı süre içersinde sadece ağlıyor çok gazlı onun için gaz damlası kullanıyoruz. Merak ettiğim ne zaman ağlamadan durur yoksa ufak olduğu için normal mi? Hiç böyle bize bakıp durmuyor, kucakta da en fazla 5 dakika ağlamadan duruyor.