Merhaba hanımlar.. 3.5 aylık bebeğim burnu sürekli tıkanık, ve iki gündür öksürük var . Boğulacak gibi oluyor çok korkuyorum bugün aile hekimliğine götürdüm ciğerleri temiz alerjik burnunu açın devamlı dedi ama açmamıza rağmen aynı. İlaç vermedi. Böyle olan var mı? Yarın bir de hastaneye mi götürsem acaba diyorum 😢