prensesikizler merhaba benim ikizlerim de 8bucuk aylık oldular, tek başıma bakıyorum. Bebislerime Kitap okuyarak,radyo dinleterek, beraber oyuncaklarla oynayarak vakit geçiriyorum. Gün içindeki uyku süreleri azaldı ve dediginiz gibi çok hareketliler artık. Yuruteci bebislerim çok sevdi ve bi nevi benim kurtaricim oldu diyebilirim