Kızlar normal doğum sonrası 10 gün oluyor dikişlerim sanki yanıyor gibime geliyor hafif kaşınıyor alt yanım şuan ağrıyor da baktım Altan kendim dikişlerim yerinde daha atmamış ne zaman atar iyileşse bir an önce ya çok rahatsızım bu durumdan dinlenince biraz geçiyor çok ayakta kalıyorım hareket halinde çünkü 1 yaşında oğlum da var