yesim123 Kızlar bebeğim on aylık ve ön üst sol dişi apse yapmış iltihaplanmış. Diş eti baya kötü. Yardım edin bana lütfen. Ne yapabilriim bunu yaşayan varsa beni bilgilensirsin
wisesmom Merhaba aynı durum bizde de oldu. Pedodontiye gittik. Biraz daha büyüyünce kanal tedavisi yapmak lazım dedi :(