gzmdasss
Bebedor kullanıyorum 2 farklı çeşidi var birisi 7503 ağırlıkli pipetli ağız ucu normal yumuşak uç su ne yöne giderse içindeki pipet o yöne gidiyor kafaya dikmesine gerek yok her şekilde içiyor. 1 yaşından sonra tritan bardak aldım ikisinde de akıtma koku vs vs. Yok memnunum.