HasGok-001 çocuğunuz var mı bilmiyorum ama onu da bi evlat olarak görmek lazım bir bebekten farksızla bizim nasıl saçımız vs dökülüyorsa onlarında illaki tüyü dökülüyor
Kedi sahiplenmek için sahiplenmeyin maması bakımı aşısı filan şuan oldukça masraflı gerçekten ihtiyaçlarını karşılayabilecekmisiniz bakımında zorlanmayacakmısınız bunları iyice düşünmek lazım alıp 3,5 ay sonra ben yapamıyorum masrafını karşılayamıyorum bakımı zor diyip evden yollamak da doğru olmuyor size alışıyor vereceğiniz kişi güzel bakabilecekmi yazık günah çünkü Rabbimin dilsiz kulları onlar çünkü iyice düşünün derim ben çok seviyorum ama 1 sene tamamen araştırdım düşündüm diyebilirim