kızlar bizim beşiğimiz bunun aynısı ama içi dar biraz yatağı 60*120 ilerde bu normal baza yatak gibi olduğu için tercih ettim ama şuan gözüme çok dar geliyor, haa kullanışı iyi bi sürü battaniye çorap zıbın ağız bezleri sığdırdım ama sanki kızım içinde rahat rahat dönmeyecek gibi geldi, civilde gördüm sanırım park yatak böyle siyah bez dışı ve gözüme baya geniş geldi acaba onu mu alsam sizce hangisi kullanışlı olur rahatlık açısından bu sallanıyo ama o sallanmıyo sanırım ama kızım dönmeyi alıştı şimdi yavaş yavaş hem sırt üstü hem yüz üstü dönmeye başladı iki kere art arda dönmek istiyor ama dönemiyor :) mesela önce yüz üstü dönüyor sonra zorlana zorlana sırt üstü dönüyor sonra tekrar diğer tarafına yüz üstü dönmek istiyor ama yatak dar ve korumalık olunca dönemiyor haliyle gecede uyanıyor böyle olunca yani bu mobilya beşikten kullanıp bebeği döne döne rahat bi şekilde uyuyan var mı kızım 5 buçuk aylık şimdiden kıpır kıpır yani yarın birgün dönmeleri tam alışınca rahatca dönüp yatabilecek mi acaba kafam çok karışık mobilya beşik kullananlar ne zamana kadar kullandınız acaba