Oğlum çok agresif sürekli bize vuruyor yapmaması gereken şeyleri inadına yapıyor ve sürekli dil çıkarıyor dedesi öğretmiş ve sürekli uyarmama rağmen inadına yapıyor kafasında sorun var açık ve net kayinpederin. Bugün aile doktoruna götürdüm oğlumu sürekli şiddet uyguladığını söyledim çocuk psikatristiyle görüş dedi . Sürekli bize vuruyor olumsuz hicbisey duymak istemiyor herseye tamam diyelim istiyor hayır dersek ya taş atıyor ya vuruyor heryerimiz mosmor geziyoruz vallahi bugün babasının beline penseyle sıkıstirdi yapma dedikce ver dedikce inat etti mosmor oldu .İlaç mı verirler ne yaparlar aralıkta 3 yaşına girecek oğlum