Sevgili anneler bende 1 senedir takılı spiral var . Bu zamana kadar bir sorun yoktu ama artık aşırı kilo verdim ve çok zayıfladım artık kemiklerim belli olmaya başladı dün doktora gittim kan tahlili verdim kan değerlerim temiz çıktı bir sorun yok . Takılı olan spiralin hormonlu yada hormonsuz mu olduğunu sordu bununla ilgili bilgim yok takan doktor bilgi vermedi . Ne kadar süre verdi dedi dedim 10 yıl dedi hormonlu takmışlar bu seni zayıflatyo olabilir kan tahlilin temiz çıkarsa sebebi budur dedi . Şimdi size sorum ! Hormonlu spirali çıkartıp hormonsuz mu taktırsam ? Hormonsuz spiral takılı olan anneler kilo kaybınız oldumu veya kilo alışınız oldumu ? Veya da spirali çıkartıp ertesi gün hapı mı kullansam ? Hap gerçekten koruyormu ? Bir kutuda kaç adet hap var bu arada fiyatı da çok pahalı günden güne zam geliyo başlarsam 4 5 kutu birden alırım . Çok korkuyorum 2. Çocuğum eşimin korunması sonucu hamile kaldım plansız . Tekrar hamilelik hiç düşünmüyorum önerilerinizi bekliyorum