Bedis- Kızlar elimde 3 tane takım var altlı üstlü birinin kapşonu da var uygun fiyata anlaşırsak veririm etiketleri üzerinde ☺️
papatya_1125 Bedis- hayırlı satışlar dilerim Nazar bebeğinin ürünleri biraz daha dar kalıp da oluyor😊
Bedis- Kbckr52 Kapsonlu olanları 150 den veririm Kapşonsuz olanı 100 den veririm Tişört içinde öyle bi fiyat şeyim yok Eğer gerçekten ihtiyacı olan biri varsa fiyatı indiririm sorun yok ☺️ ki bence bunlarda makul fiyatlar gibi
Kbckr52 Bedis- iki kapşonluyu 120 den versen tişört hariç alıcam benımde durumum çok yok çocuğa kuşluk birşeyler almak istiyorum ama olmaz derseniz de anlayış gösteririm ☺️
Bedis- Kbckr52 Yo sorun yok sadece şey yaparız kargo karşı ödemeli yaparız ☺️ ben dolapta çok fazla yer kaplıyor diye satıyorum zaten ki etiketleri üzerinde zaten bebeğim 2 aylık giymesi mümkün değil ☺️ yardımım dokunursa ne mutlu bana
Bedis- Oli Sadece tişörtle kırmızı kapsonlı olan kaldı Tişört 2 3 yaş yazıyor Kırmızı Kapsonlu 9. 12 m yazıyor
Bedis- Azizeumut 120 den veririm size de kargo karşı ödemeli şimdi diğer arkadaşa 120 den verdim hak geçmesin 😇