Kızlar bebeğim yeni 10 aylık oldu. Çok iştahlı değil daha doğrusu zorla yiyor yemiyor. Bazı günler hiç yemiyor. Kahvaltı doğru düzgün yapmıyor ara öğün hiç yok çok kez mama yaptım pirinç unu yulaf falan vs yemiyor öyle şeyleri. Çok kiloluda değil aile hekimi kilosuna düşük diyor ne zaman gitsem geçen ay 7300 falandı sanırım kilosu çok mu düşük
Ne yapabilirim bu konuda benim gibi olam var mı. Geceleri çok uyanıyor yenidoğan gibi 2 saatte bir
Henüz hiç dişide çıkmadı daha. Çok uzun yazdım ama psikolojim bozuldu artık