_tuuggcce_ Ürünün asıl üreticisi mi hayır, fason üretim. Kendi etiketlerini basıp satıyolar.
Enayilik ay şu fiyata düşmüş şundan çok memnunum diye tıklayanlar, halbuki düşme falan yok. Onların aylık gelirleri bizim ancak çenemizi yorar. Ayrıca Ameraikadan aldığı evi saklayıp ağlayıp sızlayıp sonra bi anda o paraları vermesi sizlere de garip gelmiyosa bilemiyorum.