silaa66 balla zayıf ya ne kadar normal dese de doktorlar zayıf yani belli zayıf olduğu ne tombik bebeler var abartı olmayan şekilde 😔
Napim anacım aha tavuk daha yeni tattıracam yarın, 3 4 gün önce de kıyma tattırdım. Yani her ne kadar senin yediklerini yiyebilir dese de tuz yok diyor doktor e ben tuzsuz mu diyorum. Ayrıca bu bebe pütürlü yiyor mu bi sor bakim 😂