Bu çocuk gündüz uyusa da uyumasa da gece 11 e doğru anca uyuyor gündüz uyutayım bari diyorum uyumamak için direniyor o uyumasa gündüz ben çok yıpranıyorm zaten gece de geç uyuyor gündüz uykusunu bırakmaya çalışıyor sanırım sizler uyutuyor musunuz gündüz. Gündüz uyumasin akşam erken uyur diyorum hem daha mız mız olup yoruyor hem yine geç uyuyor