3 ay 26 günlük çocuğum. Bugün ben nezle oldum diye sağlık ocağına gittik gitmişken oğlanı da tarttıralım dedim ebesi “ııııı sanki az gibi biraz ama mama verme daha çok emzir” dedi bence kilosu iyi bacakları falan okka gibi hani zayıf dese de mama vermem iyice sütüm gider diye ama canım sıkılmadı değil 6300 çıktı kilosu 3200 doğmuştu