Yagmur-09876 Muhtemelen kalın giyindirdiğiniz için terliyor ve üşüyor.
Havalar henüz o kadar soğumadı tulum üstü çoraplık değiliz en azından
Üzerini inceltebilirsiniz. Terleme ve hırıltı sorunu vu şekilde çözülecektir. Camları açıp sık sık evi havalandırın bunlar zararlı durumlar değil, eviniz ceyran yapmıyorsa. Kapalı hava da hapşırtır. Öksürük yoksa zaten ciğerlik bir durum yoktur. Burnunu temizleyin sık sık emzirin ince giyindirin ve evi havalandırın sorun ortadan kalkacaktır.
Akrabalar kötü bir şey yapmamış kısacası 25 kişinin sığıştığı ortamda camları açmak iyi olmuştur. Tek soru kucaktan kucağa gezmesi tabiki ama olan olmuş sıkmayın canınızı