Kizlar haftada iki gün tek gideceğim ise sabah 8.30 -15.00 arası sadece bu saatler arasında biberon la sagdigim sütten verilse bebeğim de meme reddi olur 4 aylık olduk bu arada.bu durumu yasiyaniniz var mı acaba 4 aya kadar hiç bir şekilde ne biberon ne emzik kullanmadim şimdi biberon la sagdigim sütu versem memeyi bırakır mı acaba yardımcı olabilir misiniz rica etsem.