Merhaba canlar 5 gün önce İstanbula ailemin yanına geldim 1 aylığına kaynanamla sürekli şapır şupur çocuğumu öpüyorlardı öpmeyin dediğim halde yaptılar kızı kızının çocukları dün kızım rahatsızlandı hemen özel hastane buldum gittim 33 günlük olduk bugün 32 günlük bebek öpülür mü dedi doktor daha bağışık sistemi gelişmiş değil dedi hocam dedim gelin bunu kaynanama anlatın lütfen dedim ben hasta olsam evde maske takarım aileme geçmesin diye çocuğum dünden beri huzursuz canımdan can gidiyor alıcam karşıma siz bu çocuğu öptünüz şapır şupur sizden enfeksiyon geçti dicem lafımı esirgemem derim kızı hastane de çalışıyor bide maskesiz çalışıyor gel burdan yak çocuğuma yazık değil mi ben annesiyim öpmüyorum benden ona bişey geçmesin diye ailem de öpmüyor ama eşimin ailesi söylediğim halde bilerek yapıyorlar sizler böyle birşey yaşadınız yaşadıysanız nasıl önüne geçtiniz canlar