Kızlarr oğlum 3 aylık 3 gündür 39 derece ateşi var fitil veriyorum ateş düşürücü şurup veriyorum saatlerce düşmüyor bugun doktora gitim bişey yok dedi yarında ateşi cıkarsa idrar torbasi verdi idrar istiyor bebeğim çok halsiz görünüyor acaba diş cıkarıyor olabilirmi cünkü sadece ağızı ve kafası sıcak ?😫 kızım diş patlatırken hiç ateş falan cıkarmadı hiç anlayamazdım ikişer tane birden diş cıkartıyordu