Neredeyse 4 ay olduk ama bebeğim bir şeylere uzanırken ellerini yumruk yalıyor tam tutacağı şurada açıyor sonra yine yumruk uyurken ve normalde parmakları açık ama gün içinde de yumruk yaptığımı görüyorum. Bu yumruk olayı ne zaman bitiyor bizim biraz geç mi kaldı acaba ?