Merhaba 14 aylık bebeğim var. Çalışıyorum annem bakıyor
Ve ek gida dan itibaren yemek olarak neyi denediysek yemiyor sadece mama ile beslenmek istiyor ve gece beslenmesi 3 4 kez oluyor
Yoğurt bile yediremiyoruz çalışmaya başladıktan sonra beni de emmemeye başladı
Ve ayına göre zayıf kaldı
Doktorumuz raporlu mama başladı kendi mamamızın dışında
2 aydır kullanıyoruz severek içiyor ama yine kilo alımı olmadı
Bunun yanı sıra abur cuuburda denedim acaba yermi diye onları bile yemedi
Varmi bizim gibi sıkıntı yaşayan şu an gece ve gündüz sadece mama tüketiyoruz