Yorgn Merhaba kızlar Ankarada keçiören ve civarı olursa daha iyi olur ama güzel yer olursa mesafe de sorun olmaz sanırım.önerilerinizi bekliyen
Mlk026 Yorgn valla doğma büyüme Ankaralı olarak düşündüm bulamadım nata vegadaki akvaryum ilgisini çekebilir. Birde anıtkabir var klasik olarak
Baybars02 Yorgn masal parkı miydi harikalar diyarı miydi biyer vardı Ankara’da. Teyzemlere gittiğimizde gitmiştik duruyor mu hala bilmiyorum. Çocuklar için çok güzel biryer
merkursavascisi_06 Yorgn yani o yaşta değil çocuğum ama geçenlerde misafirlerimiz vardı 2.5 yaşında çocuğu olan onlarla gölbaşı atatürk sahil parkına gittik çocuk prkının kenarında çimlerde oturduk göl kenarında yürüdük falan çocuğun karnı tok uykusu yokken çok keyifliydi ama sonra zorladı kucak istedi yürüyüş yaparken
Yorgn Mlk026 Aynn ben de zorlandım ya çocuk olunca özellikle küçük olunca baya baktım da seçenekler arasında akvaryum harikalar diyarı bir de kent park ’ta macera adası varmış giden var mı ki
Mlk026 Yorgn canım macera adası çok güzel ama çok pahalı bir yer ben yeğenlerimi götürürdüm 7-8 sene önce 2 yaş çocuk için oyuncaklar var jetonlu
Ozlem2904 Yorgn harikalar diyarıni mahvetmisler hiç zaman kaybetmeyin orda derim.. keciorende akvaryum varmış bende oraya götürmek istiyorum yakın zamanda
Yorgn Baybars02 Ordaki heykellerden bizimki korkar sanrm .mahallede temel reisli salıncakta fln korkuyor istemiyor ;(
Mlk026 Yorgn 7-8 sene önce o paraları veriyordum ben. Aslında 4-5 yaşlarında olsa daha farklı alternatifler olabilir
Eflinim_2022 Yorgn Gölbaşı mogan gölü, eryaman Göksu park, Harikalar diyarı, Ankamall bunlara gidebilirsiniz güzel vakit geçirebileceğiniz yerler biz buralara gideriz Sincandayım😊
Deletedmom_71 Yorgn Keçiören de akvaryum evcil hayvanlar parkı ve ücretsiz lunapark 3 unu aynı gün içerisinde gezdik 20 aylikti o zamanlar çok sevdi oğlum
Yorgn Deletedmom_71 evcil hayvanlar parkı uyanış tarafında olan değil mi lunapark ne tarafta kalıyor acaba?
Yorgn Hepinize teşekkür ederim kızlar altınköy de seçenekler arasında sizlere fikir olsun daha önce gittik midilliye binmişti çok sevmişti açık alanda koşmak vs ona iyi oldu bizim pertimiz çıkmıştı 😂😂