Gamzeren13 bizim gaz sorunumuz var gündüz 3-4 saatte bir emziriyorum,uykuya tok bir şekilde yatırmıyorum eğer tam tok bir şekilde yatırırsam gaz birikmesinden tekrar uykuya devam edemiyor. Meme ile uykuyu ayırmaya başladık eğitim sayesinde. Her ağladığında emzirmiyorum geceleri. 5 aylık bir bebek uyurken 6-7 saat aç kalabilirlermiş. Eğitimle birlikte emmeyi düzenledik ve belirli saatlerde rüya öğünü denen gece beslenmesi yapıyoruz. Çok şükür güzel gidiyor,bebeğim mutlu=anne mutlu 💜💛