H12345 Kızlar evlendım evleneli hiç KPSS ye çalışmadım o yüzden şimdi başlasam seneye bı zamana kadar yetısır mı ? Yapabılır mıyım
asrinhatasi H12345 ben lisansa çalışıyorum 10ay kadar zaman kaldı ben de hiç çalışmadım ilk defa giricem sınava. 15gündür çalışıyorum bakalım hayırlısı. Bebeğim 14 aylık bence başlasanız yetişir yeter ki bir sistem kurun o sisteme bağlı çalışın 🌸
joyfulmom H12345 tabi ki yetişir ☺️ bende hazırlanmaya başlayacağım kitap siparislerimi vereceğim. Düzenli bir çalışma ile olur 🌺 hangi alan istiyorsunuz