Hiçbir sağım makinası bebeğin çektiği gibi çekmiyor. Başta sütüm azdı mamaya başladık doktor önerisiyle sütüm yetmiyordu sarılık oldu sürekli sagmami söylediler artması için. Şimdi mamayı bıraktık sütüm arttı bebeğin gelişimi iyi ama ona rağmen 30-40 cc geçmiyor sagdığım süt. İnsanı şüpheye düşürüyor süt yok mu diye o yüzden sağmayi bıraktım