Linaamom Öğlen uyumak istemiyor normalde 12.30 dedin mi uyurdu 14.00 ü geçiyor hala uyumadı. Dün akşam da normal de 9 gibi uyumuş olurdu ona da daha geç yattı uyumakta zorlanıyor. Böyle olan var mı
Twinsmom30 Linaamom Ben de bunu sormak için üye oldum ki sizin postunuzu gördüm. 16 ay 13 günlük ikizlerim var şu güne kadar uyku sıkıntısı çektiğimizi bilmem ama ne varsa bu ay da mahvoldu ne öğlen uykusu yapıyorlar ne bir şey zorla uyutuyorum. Atakta falan da değiliz.
Linaamom Hale0108 evet düzeldi sayılır ama geç uyuyor buna da şükür 🙏 sabahları biraz geç uyanmaya başladı bu yüzden öğlen de geç uyuyor akşam da geç uyuyor