Bebeğimin 2 yaşina 1 ay kaldı çok fazla ağlıyor neredeyse 7/24 diyebilirim bende çok sinirleniyorum bağırıyorum çocuğuma artık dayanamıyorum 5 aylık bebeğim var ev işleri kayinbabamin istekleri eşimle problemler her şey var hayatımda çocuğumda bu hale girince çok kötü oldum hemen hemen her gün başım ağrıyor ağrı kesici aliyorum çocuğum için ne yapabilirim telefon bağımlısı olmuş resmen vermeyin diyorum çocuğa yine veriyorlar anneler lütfen bana akıl verin.