Berko  Kızlar bundan pek bişey anlamadım nasıl oluyor mesela 26 derece olursa oda ısısı 0.5 tog alıp içine sadece zıbın mı oluyor yada 1.2 tog alırsam içine uzun kollu zıbın mı giyilmesi gerekiyor
Ogulluana Berko ben kışın klimayı 23 derecede çalıştırıyorum o yüzden 1 tog almıştım bu kışta 1 tog alacağım. Evet çit çitli atletiyle duruyor
tekbasimabakiyorum Berko 22 derece civarı için uzun kollu çok ince bir zıbın + 1 tog yeterli. Etiketinde oluyor hepsinin, şu derecede içine şunu giydirin diye görsel oluyor.
kasimonbes Berko 20 24 derecede bir atlet zıbınla 1.0 uyku tulumu giydirdim 25 derece ve yukarısından kısa kollu olan 0.5 tog içine bir şey giydirmeden giydirdim
minnaktavsanim Berko bence kış için 1.6 en iyisi 1 tog baharlarda idare ediyo gerci eve dereceye çocuga göre değişiyo bende ayarlayana kadar baya uğraştım onu biraz deniceksiniz herkes farklı konuşuyo 22 derece de 2.5 giydirende var 1 giydirende imkanınız varsa şimdi 1 alın kışın baktınız üsüyo daha kalınını alırsınız
bencorapkadiniyim 𝖻𝖾𝗇𝖽𝖾 𝖻𝖾𝗄𝗅𝗂𝗒𝖾𝗒𝗂𝗆 𝗄𝗂𝗌 𝗂𝖼𝗂𝗇 ,𝗆𝗂 𝖺𝗅𝗂𝗒𝗈𝗋𝗌𝗎𝗇𝗎𝗓? 𝖡𝖾𝗇𝗂𝗆 𝗄ı𝗓 𝗎𝗌𝗍𝗎𝗇𝗎 𝖺𝗌𝗅𝖺 𝗈𝗋𝗍𝗆𝖾𝗓 𝗆𝖺𝖺𝗅𝖾𝗌𝖿 𝗂𝗒𝗂 ı𝗌ı𝗍ı𝗒𝗈𝗋,𝗆𝗎 ??
Gamzemfs Ben tüm kış tulumla yatırdım bebeğimi 2 senedir. Üstünü asla örten bir çocuk değil. Benim yatak odam soğuk olduğu için (19 dereceye kadar düşüyor) 2.5 togg tercih ediyorum hep. İçine de uzun kollu giydiriyorum.
Berko Gamzemfs benim çok soğuk olmuyor gibi ama kaç tog alcam bilemedim 2 tog alınca görselde içine bişey giydirmeyin mi diyor anlamıyorum ki 😂😂
Berko Ogulluana Bizimde heralde 23 derece felan oluyor tam hatırlamıyorum da o zaman sadece altına kısa kollu zıbın yanı
Berko tekbasimabakiyorum tekbasimabakiyorum ya kusura bakmayın yine soruyorum ama patiksiz tulum demi ayaklarına çorap gerek yok yatarken
tekbasimabakiyorum Berko evet ter içinde kalır 2 tog Almanya gibi soğuk ülkelerde giyiliyor eğer doğudaysanız 2 tog da olur
Gamzemfs tekbasimabakiyorum evi soğuksa Almanya falan değil gayet Türkiye’de de giyilir 😅 bizim yatak odası kuzeye bakıyor, kışın mecbur 2.5 togg alıyorum. Hiç yerleştiğini bilmem çünkü anca isitiyor
Berko Gamzemfs bizim ev çok soğuk olmuyor da gerçi ben bu havalarda bile üşüyorum bana kalsa daha kalım giydiririm ama eşim izin vermiyor ter hasta eder diyo doğru da diyor 😂