Merhaba arkadaşlar. Kızım dün tam 7 aylık oldu ve yaklaşık bir haftadır bazı değişik huyları ortaya çıktı. Çok ağlamayan kızım artık sürekli ağlıyor, bu normal bir durum mu? Mesela yemek yapmak için mutfağa yanımda götürdüm mama sandalyesine koydum oyuncaklar da verdim konuştum onunla sıkılmasın diye ama ağladı durdu ben de yemeği falan bıraktım aldım tekrar odaya geldik oynuyoruz. Böyle devam ederse işim çok zor zaten çok kolay bir bebek değildi gündüz uykusu yoktu şimdi sürekli ağlayınca daha da zorlaştı benim için tek bakıyorum yardımcım yok 😞