Evet büyük sorumluluk onlarda evlat gibi oluyorlar. Bende var kedi üç yaşında oğlumda dört aylık ikisi nazar değmesin şimdilik çok güzel anlaşıyorlar kedimiz kabullendi oğlumu🙈Biz çok memnunuz kedi bamak bence aşırı eğlenceli ve güzel ama aşılarını ihmal etmemeniz gerekiyor.Biz hamilelik ve bebiş doğduktan sonra buna çok dikkat ediyoruz.Aşıları biraz pahalı ama ne pahalı değilki günümüzde. Evladınıza çok iyi gelecektir çokta güzel arkadaş olurlar ♥️🧿