Betulee benim ikizlerim 2,5 yaşında gündüz uykuları pek yok demişsiniz o aylar da ben hatırlıyorum benimkiler iki defa uyurdu gündüz bence uyku çok önemli ikisini aynı anda uyutun ben sallanan köy tipi beşikle çok rahat ettim ikisini aynı anda uyutabildim o dönem