Merhaba anneler bebeğim 3 aylıkken aptamil kullandım bir süre sonra kustugu için bir daha agzına mama sürmedi tiksindi şimdi 11 aylık ve depremden dolayı sütüm aşırı az doymuyor uyumak istdiğinde emip uyumak istiyor ama cok gelmediği için uyumuyorda gaz yapmayan memnun kaldıgınız mama var mı bir alıp tekrardan denemek istiyorum