Kızım için Hipp organik combiotik kullanıyoruz. Aslında çok memnunum. Kabızlık,kusma,gaz yapmadı. Fakat içinde palm yağı İçerdiği için daha temiz içerikli mama arayışına girdim. E birde fiyattalar uçtu gidiyor malum 🥲
Karşılaştırma ekledim isteyen inceleyebilir. 😊❤️
Bu karşılaştırmaya göre şuan en temiz bebek maması BABYGOAT kullananlarıniz var mı? Sizin bebekler sevdik mi? Memnun kaldınız mı? 🫠