Kızlar geçen gün de post açtım. Oğlum taşıyıcı çıktı. Sürekli demir eksikliği yaşıyordu en sonunda Dr test istedi ve sonuç taşıyıcı dedi. Ama yine de kan ilacindan sonra testi tekrarlariz dedi. Şuan onun için çok sorun yok ama evleneceği kişi çok önemliymiş. Çok üzücü değil mi sevdiği biri de tasiyiciysa büyük problem…🥹
Şimdi nelere dikkat etmem gerekiyor hayatını bireysel anlamda olumsuz etkiler mi bilemiyorum internetten de çok ayrıntılı birşey bulamadım. Özellikle doktor/hemşire varsa bana yardımcı olacak çok sevinirim