Merhaba herkese . 3 ay 23 günlük bir kızım var . Yaklaşık 2 haftadır iştahsız. Normalde 3 saatte 120 cc mama içiyorsa şuan 50-60 içiyor. Doktora götürdüm idrar tahlili yaptı ve enfeksiyon çıktı 2 gündür antibiyotiğe başladık.sizce atağa mı giriyoruz yoksa enfeksiyon sebebiyle mi böyle. Ayrıca Aşırı terleme sorunu var , sadece kafası , özellikle mama yediği zaman ılık olmasına rağmen ense ve alın bölgesi aşırı terliyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mı. Sizce sebebi nedir?