seniyirimmisdafaa bebegim 2 aylik yatarken baska kucakta ayaktayken surati bambaska hale dönüsuyo sanki ikisi birbirinden farklı bebekler😄 sizinde dikkatinizi cektimi boyle bise ☺
tomvejerry seniyirimmisdafaa ay evett hatta eşime de söyledim sanki normal gülerken oynarken ki hali farklı emerken çok farklı uyurken çok 🤣🤣🤣
beyzacmvrc seniyirimmisdafaa aynen 😂 çok farklı hemde Yatarken sanki kafası daha büyük yanaklar sisko gibi ama kucağa alıp ayağa kalkınca minnacık bi surat 🥰 ikisi çok farklı 😂