Nuralp27 aklınıza geldikçe nemlendirin. Sadece duş sonrası değil. Ben hamilelikte de çok çektim. Sürekli ilettiğim kremi kullandım. Ellerimde olduğu için her elimi yıkadığımda kullandım. Hamilelik dolayısı ile tamamen geçmiyordu ancak hafifliyordu en azından.