Selam kızlaaarrr 🌸 gelin size 80 kilodan 60 kiloya düşüş hikayemi anlatayım 😂 öncelikle evlendiğimde 55 kiloydum 3 ay üzerine hamile kaldım bi de ne olsun doğuma 83 kilo ile girdim abooovvv nasıl gidecek bu kilolar, velhasıl 3 sene asla zayıflayamadım baya korkunç geziyormuşum ortalıkta ya şimdi resimlere bakınca ben şok 😀 neyse zar zor 3 senenin sonunda 65 kiloya düştüm. Asla 2. Çocuk yapmam ben bi daha kilo alıp zayıflayamam derkeennn hopp 2.ye hamile kaldım tabi nasıl vahlanıyorum eyvaahh nasıl zayıflayacağım mahvoldum ben diye dövünüyorum 😭😭 65 ile hamile kalıp 80 ile doğuma girdim. 5 buçuk ay oldu doğum yapalı 60 kiloya düşmüşüm 😂😂😂 işin sırrını çözdüm kızlar, çok çocuk az kilo olay bu 😂 onların peşine koşmaktan eridim bittim vallahi, şuan düşünüyorum 3. Yu yapıp 45 kiloya falan mı düşsem 😂😂😂