Kızlar çok zor durumdayım. Bu durumu yaşayan varsa lütfen bana akık versin. 7 haftalık gebeyim ve 13 aylık kızım var. Kızım sürekli emmek istiyor, pazartesi doktora gittim daha ömceden yaşadığım düşüklerden dolayı ilaç kullanmam gerektiğini söyledi dolayısıyla emzirmeyide hemen bırakmam gerektiğini. Ama benim kızım doğdugundan beri memede uyur birkaç hündür demiyorum asla emmeden uyumuyor ağlıyor ağlıyor sonunda ben pes ediyorum. Biberonda kabul etmiyor içmiyor yani, emzikte hiç almadı. Ne yapayım şimdi ben bana akıl verin lütfen tecrübeli olanlar, nasıl bir yol izlemeliyim. Çok bunaldım, kendimi kötü hissediyorum