Nursena0606 Merhaba herkese. Dün gelen elektrik faturası için yazıyorum. 778 lira gelmiş. Ve biz hiç bu kadar ödemedik. İki ay 350-400 arası geçen ay da 310 ödedik. Bu ay herkese mi böyle? İtiraz edip sonuç alan var mı?
Duyulurum Nursena0606 çok gelmiş, 200 falan gelirdi, en son 250 geldi ve evdeki her şeyin yıkandığı temizlik yapıldığı ve ikinci bebeğim doğduğu halde böyle. Klima var mı?
Fthnf_ Nursena0606 faturanızı inceleyin ve geçen ay ile kw kısmını kıyaslayın. Mutlaka okuma yaparken yanlışlık olmuştur. Bizim de doğalgaz faturasında başımıza gelmişti. Başvuru açınca tekrar okumaya geliyorlar.
Selimikomom Nursena0606 Geçen ay 619 gelmiş bu ay 732 bize hiç 500den aşağı elektrik faturası gelmedi ki 😒 sadece sabaha kadar bir yerin ışığı açık kalıyor gece emzirmeye kalktığım için o kadar o da led ışık yani o kadar geleceğini de sanmıyorum bu ay herkese şişirdiler sanırım
Nursena0606 Duyulurum klima var ama kışın bile 700 ödedik elektrikli sobayla. Geçen aylarda da vardı klima. Ve gece vantilatör çalışıyordu. Birde fırını bile beş kez kullanmadım. 3 sene olacak ilk kez bu kadar yüksek geldi.
Nursena0606 Elfmsl kullandınız mı? Mesele o yani. Ben kullanmadım 778 liralık. Komşuma hep benden çok gelirdi. Ben 350 öderken o 500 öderdi. Ona 580 gelmiş ve kadın bir hafta köydeydi.
Nursena0606 Fthnf_ ilgileniyorlar mı onu merak ediyorum. İtiraz edeceğim zaten. Birde ben grçen ay faturasını attım. Sorun olur mu acaba?
Asyabuse Nursena0606 internetten bakabiliyordum ben istanbulda sizde bi deneyin nerdesiniz bilmiyorum ama
Nursena0606 Selimikomom Annem manav işletiyor geçen ay bin küsür gelmiş bu ay 3000. Lanet olsun gerçekten haram zıkkım olsun.
ArsAyz Nursena0606 Faturayla sayaç eşleşiyor mu ? Daha önce başımıza geldi ve yanlış yazıldığını fark ettik ödemeden önce tabi. Sorun düzeltildi sonrasında. Bi kontrol edin sizde
baykuskiz_ Nursena0606 yani biz cok fazla kullaniriz ışıklar hep açıktır. Camasir bulasik makinesi nerdeyse her gun çalışır 250 gelmiş.. gecen ayda 230du.. size cok gelmis bir arastirin bence
Asyabuse baykuskiz_ aynen bende şimdi eşime sordum 240 gelmiş her şeyi kurutmada kurutan biriyim ikizlerim var sürekli çalışıyor makine her gün çalışmasa ertesi gün 2 makine çalışıyor ama klima yok o noktada bişey diyemiyorum bana da çok geldi bu rakamlar
delirmeceler Nursena0606 286 geldi bana kışın 500-700 arası yolluyorlar yaz aylarındada 200-300 arası geliyor bir geçirmasyon var bu kadar sabit olmaz bişi hiçmi değişmiyor kullanım
-_-hUysUzvetatlikadin Nursena0606 geçen ay 310 olup bu ay böyleyse ya cidden sıkıntı var yada birşeyi fazla kullandın ama şu da olabilir sayaçta falan sıkıntı yoksa ev aletlerine baktır bak aklımda bulunsun
Nursena0606 -_-hUysUzvetatlikadin evet bence de var. Çünkü normal değil. Hadi 500 gelsin. Evde bir ben bir oğlum var. Ekstra bir şey de kullanmadım. Dediğim gibi fırını bile az kullandım. Normalde pasta kek çok yaparım ama diyetteyim diye onu da yapmadım bir aydır.
delirmeceler Nursena0606 bende yolunu öle buldum çok kullandığımda az az kullandığımda çok geliyor yaz günü kurumasını beklememek evde dağınık durmasın diye 8 defa kurutma çalıştırdım 286 geldi kışın sadece bebeklerin kurutuyorum 4-5 defa 500-700 arası geliyor ve bende fırın asla kullanılmıyor
-_-hUysUzvetatlikadin Nursena0606 ısıtan her alet çok takıyor hele bozuksa iki katı. Fırın çamaşır makinesi ütü bu gibi şeyler ben bunu hiç kullanmayarak denedim misal bende tost makinesi bozuk diye düşünüyorum
Nursena0606 -_-hUysUzvetatlikadin canım yok hiçbir şey kullanmadım. Bak ağustos son haftalarında adana’da oturanlar bilir sürekli elektrik kesintisi oldu. Bizim burada cuma öğleden akşama kadar kesildi. Cumartesi ben sabah çıktım anneme gittim pazar akşam geldim. Pazartesi salı ev boyandı doğru düzgün hiçir şey kullanmadım. Yemek bile yapamadım 3-5 gün bulaşık makinesi de çalışmadı. Bi çamaşır mak bi klima çalıştı.