Evet, lapa ve lezzetli bir pilav yapmam lazım. Aslında benim pilavım lezzetli ve lapa oluyordu ama her gün yaptığım için artık tane tane oluyor :D
İnternette baktım “sporcu pilavı” diye geçen tarifler var ama hiç lezzetli görünmüyorlar 🙃
Evet, tarif ve fikirlerinizi bekliyorum. Elimde baldo güzel bir pirinç var şu an 🍚🍛🍙