Babillon Arkadaşım kadın doğumda hemşire doğumdan 6 ay sonra öneriyoruz kayma olabılıyo hem hamılelık rıskı hemde hayatı tehlike olur dıyo sız ne yaptınız sıkıntı yaşayan var mı 6 aydan önce taktırıp. bıde çok ağrılı olur takarken dedi .kafam karıştı
Dyldrm Babillon bebeğim 8 aylık bende bugün taktırmaya gideceğim yanımda bebegimde olacak kaç dakika sürüyor acaba bebeğim durmazsabdiye endişeleniyorum çünkü
Nursena0606 Babillon 40 dan sonra takılır. İlk kez duydum 6 ay. Adet olmaya başladıysanız ve adetliyken takılırsa sıfır ağrı. 5 dk sürmüyor. Adet değilken takılırsa biraz sancı oluyor. Bir saat içinde geçiyor. Bakır spirali adet kanamanız çok ise önermem. Hormonlu güzel ama adeti azalttığı için bir tık sancılı geçiyor benimki. Bakırda böyle bir sorun yoktu. Ama şu gibi akıyordu.