İyi günler güzel anneler. Benim bebeğim 15 aylık gece yatmadan önce bir kere mama içiyorduk. Mama da çok pahalı olunca bırakmak istedim daha başka alternatif yollar arıyorum sütü denedik ama biz de çok kabızlık yaptı ve doymadık gece uyanmalarımız sıklaştı ,mama diyerek uyanmaya başladık hem doyurucu hem de bebeğime zağarlık yönünden fayda sağlayacak bir şey arıyorum sizden ricam bana yardımcı olur musunuz