Serap_34 Merhaba bebeğim de doğduğundan beri kanal tıkanıklığı var damla kullaniyorum ama sürekli enfeksiyon oluyor gözü yaşayan var mı aradıniz da nasıl tedavi oldunuz
aysecikm Serap_34 gorumcemin bebeğinde vardı doğduğu andan itibaren masajlı damlayı kullandı ama geçirmedi tamamen şuan birbucuk yaşında ve ara ara hala oluyor onun için minicik bir operasyon yapıyorlar bebeklere öyle geçiyor